piątek, 4 kwietnia 2014

Opadające powieki ? To już nie problem!

Hej!

Jakiś czas temu odkryłam " tasiemki korygujące powieki ".
Na początku podchodziłam do nich sceptycznie, ale zaryzykowałam i kupiłam je na allegro.

Mam opadającą powiekę i żaden makijaż nie wygląda ładnie, bo go po prostu nie widać.
Myślę, że dziewczyny, które mają ten problem wiedzą o co mi chodzi.

Kiedy przyszły mi tasiemki i założyłam je - byłam w lekkim szoku. Powieka wyglądała naprawdę "ładnie" i nie opadała.
Na początku przyklejałam po jednej tasiemce na jedno oko, ale wydawało mi się, że za bardzo je widać.
Teraz  przecinam jedną tasiemkę na pół przez co jest mniejsza i praktycznie niewidoczna. :)
Poniżej znajdziecie zdjęcia bez tasiemki i z tasiemką.

Cena: 50 par - około 2zł

 
< ----- Z TASIEMKĄ

 Myślę, że choć troszkę pomogłam!

2 komentarze: