niedziela, 6 kwietnia 2014

Wibo 4 in 1 Concealer Palette - recenzja

Hej dziewczyny!

Dzisiaj recenzja paletki 4 kolorów korektorów z WIBO.

Jakiś czas temu poszłam do Rossmana w celu zakupu korektora. Nie miała żadnego upatrzonego, dlatego chodziłam i patrzyłam po szafach. Zainteresowała mnie właśnie ta paletka z Wibo, bo ma bardzo jasny odcień, którym jest "jasny beż". Powiem szczerze, że tylko dlatego go wzięłam, bo reszty kolorów nie potrzebuję:)

Jasnego beżu używam pod oczy. Jest bardzo gęsty i trzeba umieć z nim pracować.

EFEKT: już cienka warstewka bardzo dobrze kryje, dodatkowo fajnie rozświetla i ożywia oko.

Moja rada: Kiedy nałożycie więcej korektora da on efekt MASKI, a dodatkowo po 2 godzinach spłynie lub zroluje się . Trzeba po prostu nakładać go z umiarem, a przez cały dzień będzie wszystko ok.
Najlepszym sposobem jest wklepywanie produktu. Próbowałam rozcierać, ale nie wygląda to estetycznie i od razu się roluje.
Należy również po aplikacji przypudrować korektor dla dłuższego efektu.


Ciemnego beżu użyłam do konturowania, ale wydaje mi się, że jak dla mnie jest zbyt pomarańczowy.

Koloru zielonego spróbowałam na zaczerwienienia - maskuje, ale również należy wklepać cienką warstewkę, aby nie spłynął w ciągu dnia.

Koloru różowego nie używam, więc nie mogę się wypowiedzieć :)


Od producenta:
Profesjonalny zestaw korektorów do zadań specjalnych.

 - kolor różowy -  maskuje sińce pod oczami 
 - kolor zielony - kamufluje popękane naczynka 
 - kolor jasny beż - maskuje wypryski  
- kolor ciemny beż - modeluje kształt twarzy

cena: około 12zł
waga: 14g

Moja ocena:
- jest wydajny,
- kolor jasny jest naprawdę jasny, co jest wielkim plusem,
- jak na 4 odcienie to dobra cena,
- przy nałożeniu cienkiej warstwy - nie tworzy maski, wtapia się w skórę,
- bardzo dobrze kryje.

Zdjęcia w świetle dziennym:








od lewej: kolor różowy, kolor zielony, ciemny beż, jasny beż












 

1 komentarz:

  1. uwielbiam te korektory! są bardzo dobre jakościowo i fajnie kryją :)

    OdpowiedzUsuń